فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc

فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc

بهرام پروهان

فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc  در شرکت های معتبر صورت می گیرد در خرید پنجره باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی مهم است که پدوفیل باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده باشد.

جنبه ديگري که در تعيين کيفيت در و پنجره استاندارد بايد مورد توجه قرار گيرد، بعد شيميايي پروفیل پنجره دوجداره است که متاسفانه به راحتي قابل شناسايي توسط خريداران نيست و در اين مورد فقط بايد به استانداردها و گواهينامه‌هاي فني اکتفا کرد. پروفيل upvc و ديگر استابيلايزرها يا پايدارکننده‌ها؛ معمولا بين ۲۰ تا ۳۰ درصد مواد تشکيل‌دهنده پروفیل پنجره دوجداره ، پودر pvc يا همان پلي وينيل کلرايد است و ۸۰ تا ۸۵ درصد باقي مانده را مواد پايدارکننده پودر پي وي سي يا همان استابيلايزر تشکيل مي‌دهد. اما نکته حايز اهميت اينجاست که ارزش ريالي ?? درصد استابيلايزر به کار رفته در پروفیل پنجره دوجداره برابر با ?? درصد قيمت مواد به کار رفته برآورد مي‌شود، به ويژه اينکه کيفيت پروفیل پنجره دوجداره و مواد پليمري را همان استابيلايزرها تعيين مي‌کنند. پروفیل پنجره دوجداره یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. تولید پروفیل پنجره دوجداره یکی از طرح هاي ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام هاي کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. پروفیل پنجره دوجداره قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد.
فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc
يکي از عوامل موثر در ارزيابي فني و شيميايي کيفيت يک درو پنجره يو پي وي سي، واکنش پروفیل پنجره دوجداره در برابر نور و تابش خورشيد است. معمولا يکي از ايرادهاي وارد بر درو پنجره هاي upvc تغيير رنگ احتمالي پروفیل پنجره دوجداره در برابر نور و تابش خورشيد است. به واقع آنچه باعث تغيير رنگ يا استحکام رنگ پروفيل مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر pvc است. مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رنگ پروفیل پنجره دوجداره نقش اساسي دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهاي بين المللي نشان مي دهد که ايران از حيث تابش مستقيم نور خورشيد و اثر گذاري آن بر کيفيت محصولات شيميايي جزو کشورهاي خطرناک محسوب مي‌شود و احتمال تغيير رنگ پروفيل هاي يو پي وي سي در ايران بيش از ديگر کشورها ارزيابي شده است.
متأسفانه تصور عاميانه حتي ميان توليدکنندگان پروفیل پنجره دوجداره ، اين است که احتمال تغيير رنگ در مناطق گرمسيري زياد است؛ حال آنکه بايد بدانيم دماي هوا تأثيري در تغيير رنگ پروفیل پنجره دوجداره ندارد، بلکه ميزان تابش نور خورشيد تعيين‌کننده است.
مقاطع مختلف فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc
باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل پنجره دوجداره سری ۷۰ از ۶۰ استحکام بیشتری دارد. در upvc اینگونه نیست. در پنجره دو سه جداره یو پی وی سی همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل های upvc با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت. تأکيد مي‌کنم که معيار عدم تغيير رنگ پروفیل پنجره دوجداره ، دانه‌هاي پودر pvc پروفيل يا کشور سازنده پروفيل نيست، بلکه مهم اين است که آيا پروفيل متناسب با شرايط آب و هوايي شهر مورد مصرف ساخته شده است يا خير. به ويژه اينکه يکي از معتبرترين پروفيل‌هاي يو پي وي سي اروپايي مورد مصرف در بسياري از شهرهاي جهان در شيراز با تغيير رنگ مواجه شده است؛ با اين توضيح که به تغيير رنگ پروفيل بين ۲ سال تا ۲۵ سال خواهد بود.
فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc فولادی تقویت کننده :
یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت درب و پنجره های دو سه جداره upvc ، پروفیل فولادی تقویت کننده (رین فورسمنت) گالوانیزه شده است که درون حفره داخلی پروفیل پنجره دوجداره نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده به شرح زیر می باشد :


• استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار درب و پنجره دو جداره
• جلوگیری از تغییر حالت پروفیل پنجره دوجداره در اثر مرور زمان و عوامل محیطی
در آزمون استاندارد پروفیل عواملی که مورد توجه قرار میگیرد عبارت است از:
وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل- مواد اولیه
طراحی تجاری بدون وقفه وکا بالغ بر چهل سال است که در کل جهان استفاده شده است. این طراحی ها خاص هستند با لبه هایی که کمی منحنی شده است و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، تا سبک معماری ما را مناسب نمایند.علاوه براین, تکنولوژی داخلی پروفیل وکا بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند.
با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل وکا یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد.
را ه حل های ساختمان سبز (Green building) برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست.
فروش توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: